להרבה אנשים לא נוח שמנהלים אותם.
הקריטריון הזה מודד את מידת הערכתכם למנהלים שלכם במקום העבודה.
חשוב לשים לב שהכוונה כאן היא לא האם הם מנהלים טובים,
או פחות טובים.
הכוונה היא, האם אתם חשים הערכה למנהלים האלו.
האם המנהלים שלך הם אנשים שאתה שמח ללכת אחריהם?
אם אני מעריך את מי שמנהל אותי, היכולת שלי להצליח במקום העבודה גדלה.
אדם שלא מעריך את מי שמנהל אותו, מרגיש פחות מצליח, כי הוא תחת אותו מנהל.
זה כמובן נכון לאנשים שהם שכירים במקום העבודה.
לגבי עצמאיים, אפשר להתייחס ללקוחות של בעל עסק עצמאי,
כסוג של המנהלים שלו.
גם אדם שהוא שכיר, אבל מטפל באנשים, המנהלים שלו הם המטופלים.
אם יש לו הערכה אל המטופלים שלו, או הלקוחות שלו,
הוא מרגיש שהוא אדם מצליח.
אם אין לו הערכה אליהם, תחושת ההצלחה יורדת.
בעצם, ההגיון הוא פשוט:
אם אני לא מעריך את המטופלים שלי, אז כנראה שאני לא באמת מוצלח, אם אני מטפל באנשים כאלו.
לעומת זאת, אם אני מעריך מאד את המטופלים שלי, ואני מצליח לעזור להם, כנראה שאני משהן מיוחד.
בעצם העובדה שאני עוזר לאנשים שאני מעריך, כנראה שאני מוצלח.
אז מהי מידת ההערכה שלכם למנהלים שלכם בעבודה, או ללקוחות שלכם?