לא כדאי להתאמץ לאסוף לייקים בפייסבוק

למה הכוונה "לאסוף לייקים"?פייסבוק לייק

יש הרבה בעלי עסקים שחושבים שכמה שיותר לייקים שהם יקבלו, יהיה להם יותר כוח שיווקי.
לכן הם עושים מבצעים ומושכים אנשים לעשות להם לייק.
הם כמובן מתגאים בכמות האוהדים שיש להם.

מה המטרה של "לייק"?

במקור, כפתור "לייק" היה מיועד שכאשר הגולש בפייסבוק אוהב את הפוסט שהוא או היא קוראים, לחיצה על "לייק" מעבירה מסר לכותב שהקורא אהב את הכתוב.
בהמשך, אנשים הבינו שכאשר הם קיבלו הרבה לייקים, זה אומר שהצטרפו להם הרבה אוהדים.
הרבה אוהדים בעצם אומר שיש לי דרך קלה להגיע להרבה אנשים בשיווק.
אני כותב פוסט, והוא מגיע לכל האוהדים.

זה היה נכון בעבר בפייסבוק, אבל כיום זה פשוט לא עובד כך.

פייסבוק כבר לא מעביר את הפוסט בדף העסקי שלך לכל האוהדים, אלא רק לחלק קטן מהם (איך הוא מחליט למי, זה לא ברור).
לכן, זה שיש לך הרבה אוהדים זה לא אומר שפוסט שכתבת יגיע להרבה אנשים.

מה הבעיה באיסוף לייקים?

הבעיה העיקרית במבצעי איסוף הלייקים היא שאנחנו מפתים אנשים לעשות לנו לייק, בעזרת מתנה כלשהי.
אם המתנה לא קשורה ישירות לעסק שלנו, ייתכן שנגדיל את מספר האוהדים, אבל הם לא יהיו אוהדים איכותיים.

מהם אוהדים איכותיים?

אוהדים איכותיים הם אוהדים שבאמת אוהבים את מה שאנחנו מפרסמים.
הם מתחברים למסר שלנו, מאמינים בו, ובאמת רוצים לקבל מאיתנו עוד מידע ותוכן.
יש סיכוי טוב יותר שאוהדים אלו גם ירצו לרכוש מאיתנו מוצרים ושירותים, כאשר נציע להם את ההצעה המתאימה.

המלצת "שיווק בהתאמה אישית":

אל תתאמצו להשיג לייקים לדף שלכם.
תתמקדו בנתינת ערך – תוכן טוב שיביא אליכם את האנשים שמתאימים לכם.
בצורה זו אתם תגדילו את כמות האוהדים שלכם, אבל בצורה טבעית:
אנשים יהפכו לאוהדים שלכם, כי הם באמת אוהבים את המסר שלכם, ואת התוכן בעל הערך שאתם מעלים לדף שלכם.

בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *